תביעת ביטוח

ענף הביטוח הינו ענף רחב ומקיף, המושתת על הערכת סיכונים, פרמיות המשולמות על ידי המבוטחים, "אירועים ביטוחים" המצריכים הפעלת הפוליסה, הגשת תביעות לחברות הביטוח והתמודדות חברות הביטוח עם פניות הנפגעים. תשלומי הביטוח השנתיים המשולמים לחברות הביטוח בגין כיסויים ביטוחים מסתכמים במיליארדים שקלים וזאת על סמך אמונה של קהל המבוטחים לפיה בשעת הצורך, חברת הביטוח תשלם להם קצבה, גמלה או החזר בגין האירוע הביטוחי הלא צפוי - אובדן הכנסה, נכות, פגיעה, בעיה רפואית, פגיעת רכוש, נזקי גוף, שריפה, גניבה ועוד.

 

ההתקשרות החוזית שבין המבוטחים לחברות הביטוח

פוליסת ביטוח הינה התקשרות חוזית בין המבוטח לבין חברת הביטוח, כך ששעה בה המבוטח מבקש להפעיל את הביטוח, יפנו הצדדים להוראות הפוליסה ויבחנו האם על פיה זכאי המבוטח לתשלום ביטוחי.

לאמיתו של דבר, חברות הביטוח משתיתות את פועלן על מודל עסקי סטטיסטי, כך שככל והסבירות להפעלת הפוליסה גדולה יותר, כך גדל תשלום הפרמיה. ככל והסבירות להפעלת הפוליסה נמוכה יותר, כך הפרמיה קטנה. יוצא שהן המבוטח והן חברת הביטוח מייחלים שלא להידרש להפעלת הפוליסה, כך שבשעה בה מתעורר הצורך להפעילה נכנסים הצדדים לסוג של ניגוד עניינים. המבוטח רוצה לקבל את הכספים במהירות, בעוד שחברת הביטוח מעדיפה לבחון לעומק כל פניה ופניה, לבחון את מהות ההסכם והיקף הביטוח ולשלם למבוטח רק באם דרישתו תואמת את הפרשנות שבפוליסה וגם אז – לשלם לו רק את הסכומים להם הוא זכאי, ככל והוא זכאי. יתרה מזאת, בשלב זה, קורה לא אחת, כי חברת הביטוח תבדוק את המצגים שהוצגו בפניה על ידי המבוטח ערב רכישת הפוליסה ואם לטענתה הוצג בפניה מצג לא מלא – אזי תהא היא רשאית לטעון לאי כיסוי ביטוחי. בעוד שהמבוטח מצפה לגמישות מחשבתית ופרשנית, חברת הביטוח תעדיף, לא אחת, לדבוק בהוראות הפוליסה ובנסיבות בהן הנושא לא ברור או לא ידוע לה, תעדיף היא לבחון את הנדרש, גם אם המשמעות היא להציב קשיים בפני המבוטח, להעמידו בבחינות והלכה למעשה, לא אחת, להימנע מהעברת הכספים  להם מייחל המבוטח.

 
 
 

עורכי דין תביעות ביטוח

משרדנו, המורכב מעו"ד המתמחים בדיני ביטוח ועו"ד לתביעות ביטוח, אשר חלקם אף שמשו כסוכני ביטוח, ידע לבחון מקרים משפטיים בהם קיימת מחלוקת משפטית בין המבוטח לבין חברת הביטוח ולהביא לידי פתרון משפטי חד ומהיר המתיישב עם האינטרסים של הלקוח.

למשרדנו היכרות עם דרך החשיבה והפעולה של חברות הביטוח, ידיעת סעיפי החוק והזכויות כך שאנחנו פועלים למען הלקוח ומסייעים לו למצות את מלוא זכויותיו מחברת הביטוח במהירות הרבה ביותר. במידת הצורך אנו מלווים את הלקוחות לוועדות השונות ולבתי המשפט לערכאות השונות.

אנו מטפלים באופן יום יומי במגוון של תביעות ביטוח החל מתביעות נזקי גוף ורכושתאונות עבודהתאונות דרכים, תאונות ספורט, אחריות מקצועית, ליקויי בנייה, תביעות שיבוב, רשלנות רפואית ועוד.

 

אנו עומדים לרשותך בכל שאלה: סניף מרכז 03-6109100, סניף חיפה 04-8147500, נייד: 054-4251054

לפגישה אישית
חייגו 03-6109100

או השלימו את הפרטים הבאים

מידע מקצועי

תביעת ביטוח סיעודי

חברת הביטוח לא משלמת את תגמולי הביטוח הסיעודי? חברת הביטוח דחתה את תביעתך בגלל "האותיות הקטנות" בפוליסה? משרדנו יודע להעניק לך את הליווי המשפטי והרפואי המלא מראשית הדרך ועד לקבלת גימלת הסיעוד המקסימלית וכל הזכויות הנלוות.

סוכן ביטוח

סוכן הביטוח לא מספק את שירותי ביטוח למבקשים, אלא את שירותיו כמתווך בין הפונים אליו לבין החברות המספקות את שרותי הביטוח עצמו, קרנות פנסיה, חברות ביטוח, בתי השקעות ועוד - קראו כאן עוד בנושא.

סוכן שיווק פנסיוני

סוכן שיווק פנסיוני הינו עובד שכיר בחברות המספקות את שרותי הביטוח עצמו, קרנות פנסיה, חברות ביטוח, בתי השקעות ועוד. סוכן השיווק לא מספק שירותי ייעוץ פנסיוני שכן, איננו אובייקטיבי ומחויב לקדם את המכירות של החברה המעסיקה אותו - קראו כאן עוד בנושא.

יועץ פנסיוני

היועץ הפנסיוני הוא אדם אובייקטיבי בהגדרתו ותפקידו אשר מוכר למבקש את הידע והמקצועיות שלו בעניין הביטוח הפנסיוני אותו מבקש לקבל הלקוח ובהתאם לצרכיו הייחודיים - קראו כאן עוד בנושא.

אובדן כושר השתכרות

ישראלים רבים משלמים שנים על גבי שנים לחברות הביטוח, מדי חודש בחודשו, סכומי עתק, לטובת הבטחת הכנסתם למקרה של אובדן כושר השתכרות.

זקוקים לעורך דין?

חייגו: 03-6109100 או השאירו פרטים
אני מאשר/ת בזאת לדורון, טיקוצקי, קנטור, גוטמן, נס, עמית גרוס ושות' לשלוח לי ניוזלטרים/דיוור של מאמרים, מידע, חידושים, עדכונים מקצועיים והודעות, במייל ו/או בהודעה לנייד. הרשמה לקבלת הדיוור כאמור תאפשר קבלת דיוור שבועי ללא תשלום. ניתן בכל עת לבטל את ההרשמה לקבלת הדיוור ע"י לחיצה על מקש "הסרה" בכל דיוור שיישלח.