חיפוש
סניף מרכז: 03-6109100
סניף חיפה והצפון: 04-8147500
חיפוש
רישום לקבלת ניוזלטר - מבזק מס, הון ועוד

סירוב בנקים ישראליים

סיוע לישראלים בהתנהלות מול בנקים המסרבים לקבל העברות כסף מחו"ל 

ישראלים רבים מייצרים הכנסות בגין עבודות אותן הם מבצעים מחוץ למדינת ישראל, כך שהתגמול לו הם זכאים אמור להתקבל אצלם מלקוחות הממוקמים מחוץ לגבולות מדינת ישראל. לפעמים התגמול קשור בלקוח או בשירות הנוגע במדינת ישראל ולפעמים אין כל קשר בין מקבלי השירות והגורמים המשלמים לבין מדינת ישראל.

יתרה מזאת, ענף האינטרנט הולך ומתפתח, מה שהופך את העולם לכפר גלובלי אחד קטן, המאפשר בנק לביצוען של עסקאות בין גורמים שונים, הממוקמים במקומות שונים בעולם. ישראלים עושים עסקאות עם אנשים וחברות בעולם, והכל מישראל ובגין פעולות אלה מקבלים הם, לא אחת, עמלות וכספים בסכומים גדולים יותר או גדולים פחות, כספים אותם מבקשים הם לקבל במדינת ישראל ו/או במדינה אחרת, כל אחד בהתאם למבנה העסקי על פיו הוא פועל.

בעיה בנקאית ישראלית

יחד עם זאת, לאחרונה אנו נתקלים ביותר ויותר ישראלים להם מתעוררת בעיה בנקאית ישראלית, ממנה עולה כי הבנקים הישראלים מסרבים לקבל את העברת התגמול הכספי שהגיע מחו"ל לחשבון הבנק של הלקוח בישראל, אלא לאחר המצאת אישורים ומסמכים, מורכבים יותר או מורכבים פחות, כאלה – שבחלק מהמקרים הלקוח מתקשה להמציא לבנק, מה שהלכה למעשה מאלץ את הבנק להחזיר לגורם המשלם את הכסף שהגיע לישראל.

התנהלות זו של הבנקים מכניסה לא אחת את הישראלי למצוקה של ממש. סוף סוף, לאחר אי ודאות או עבודה קשה, הכסף מגיע לישראל ואז במקום שהגורם הקרוב אליו – הבנק הישראלי – יעזור לו בקליטת הכסף, דווקא זה, מערים קשים ואף מחזיר את הכספים לחו"ל. מצב דברים זה, מכנס את הישראלי למצוקה ולפעמים מביא לפגיעה כספית בלתי הפיכה משום שאותו גורם משלם, לאחר שקיבל בחזרה את הכסף מהבנק הישראלי, נמנע מלהעביר את הכסף בשנית ללקוח הישראלי.

למשרדנו הפתרונות...

למשרדנו, המורכב מעו"ד ורו"ח, ניסיון רב בייצוג ישראלים במקרים מסוג זה, לטובת הבטחת התנהלות חלקה, חוקית ושקופה אל מול המערכת הבנקאית. משרדנו, המייצג בנקים בישראל ובחו"ל, ידע להציג בפני המערכת הבנקאית את התשתית העובדתית והמשפטית האמיתית והמלאה ולעשות כל שניתן על פי דין והוראות בנק ישראל - על מנת לתת לבנק הישראלי להבין כי אין בנמצא עליה שלא לקבל את הכסף בישראל, בחשבון הלקוח, כמבוקש על ידי הלקוח.

משרדנו ממליץ להסדיר את הנושא מול המערכת הבנקאית טרם הגעת הכסף לישראל, אך נדע להתנהל בשם הלקוח גם בשלבים מתקדמים יותר, בשלב בו הכספים כבר הגיעו לבנק והבנק מתחיל בהליך הבירור. כמובן שנעדיף להיכנס לתמונה בטרם הכסף יגיע לישראל, אבל נדע להתנהל גם לאחר הגעתו.

פנו אלינו עתה ותנו לנו את הזכות להתנהל בשמכם אל מול המערכת הבנקאית
וכל גורם נדרש אחר לטובת הבטחת העברה חוקית של הכסף לבעלותכם.

חייגו אלינו עוד היום, עו"ד אלי דורון: 054-4251054  

שירותי המשרד

© כל הזכויות שמורות לדורון, טיקוצקי, צדרבוים עורכי דין