מאת:

לקוח גדול "עקץ" אותך ומסרב לשלם? תן לנו לטפל בו, עו"ד ורו"ח מומחים בגבייה קשה!

ספקים רבים, מפעלים או גופים אחרים, מורגלים לעבוד שנים על גבי שנים מול לקוחות הרוכשים מהם מוצרים בהיקפים גדולים יותר וגדולים פחות. מערכות יחסים אלה נמשכות שנים, כאמור, ומובילות לא אחת לקשרים הדוקים מאוד בין הספק לבין לקוחותיו. 

 

הלכה למעשה, הספק והלקוח מפתחים מערכת יחסים הדומה לזה של בנק ולקוח כאשר בחלק מהמקרים אשראי הספקים גדול ובחלק מהמקרים אשראי ספקים הוא נמוך - לפעמים האשראי ניתן על סמך ערבויות אישיות ובחלק גדול של המקרים, במיוחד אם מדובר בלקוח ותיק, האשראי ניתן על סמך מילה או התחייבות בעל פה. לפעמים במהלך השנים מתעורר משבר בין הצדדים ובחלק גדול מהמקרים המשבר בסופו של יום מגיע לכלל הסדר אשר בסופו של יום הלקוח משלם בפריסה כזו או אחרת את חובו ונותן השירותים או המוצרים מחליט האם להמשיך לעבוד עם אותו ספק או האם לסיים עמו את מערכת היחסים. בחלק גדול מהמקרים, המשבר רק מחזק את הקשר ומעודד את הספק לתת ללקוח אשראי גדול יותר ללא בטוחות.

 

רק טבעי כי סיום מערכת יחסים עם לקוח אינה בהכרח קלה בפרט בשעה בה מדובר בשנים של קשר. בדרך כלל הספק יגלה גמישות כלפי הלקוח המבקש להמשיך ולעבוד, אם בהסתמך על בטוחות כאלה או אחרות ואם בהעדר בטוחות. השנים עושות את שלהם, הספק מכיר את הלקוח ומשפחתו, משתתף בשמחותיו ומלווה את משפחתו, מערכת היחסים לא אחת מפסיקה להיות פורמאלית, מה שבסופו של יום, לפעמים עוזר ללקוח להסתיר מהספק את מצבו הכלכלי האמיתי, לפעמים מאפשרת היא  "למכור" לספק סיפורים באשר לעסקה גדולה, צפי להכנסה רבה וכו', ובשורה התחתונה גורמת לספק להעמיד לטובת הלקוח מסגרות אשראי גדולות מהמתוכנן, מה שמגדיל את החשיפה של הספק לתלות חריגה של הלקוח ביכולתו לשלם לו בגין הסחורה שסופקה. עד כדי כך התלות קיימת, כך שלפעמים הלקוח מבהיר לספק כי עליו לקבל סחורה נוספת לשם עמידה בהתחייבות ולמעשה הספק בכדי להציל את חובו או בכדי לנסות ולהציל את האשראי שממילא ניתן, נאלץ הוא לתת ללקוח כספים ו/או סחורות, העיקר לקבל את החוב בחזרה. כך הדברים נמשכים עד לשלב מסוים בו הלקוח מודיע לספק, אם בלב כבד ואם בצחיחות דעת, כי עסקו קורס וכי אין לו לשלם את החוב. לפעמים הלקוח נותן לספק להרגיש כי במהלך השנים הוא שילם לו, כך שהוא מרגיש מצפונית בנוח בכך שעתה נותרה יתרה אותה מנוע הוא 
 
כיצד אנחנו יכולים לסייע במקרים שכאלו?

משרדנו מתמחה בנקיטת פעולות יעילות ומהירות כנגד חייבים ובפעולה בשורה של מישורים במקביל אשר תביא את הלקוח למצב בו עליו לשלם את חובו, גם אם לא היו לו תכניות לעשות כן. למשרדנו ניסיון במאות תיקים ובכל תיק יש בנמצא אפשרות לנקוט במהלכים ו/או בפעולות יצירתיות אשר יביאו לספק במהירות את הכסף. יש בנמצא מצבים בהם יכולים אנו להטיל עיקולים על חשבונות הלקוח, יש מצבים בהם יכולים אנו לפעול באופן אישי כנגד בעל החברה, יש מצבים בהם ניתן לנקוט בתביעה כנגד חברה אליה הלקוח הבריח את פעילותו, יש מצבים בהם נכון לנקוט בהליכי פשיטת רגל ולדרוש ביטולם של נכסים שהועברו שלא כדין לבני משפחה של הלקוח או צדדים שלישיים כלשהם ופעמים נכון לנקוט בפעולה כנגד חברה קשורה אחרת אליה דאג החייב מבעוד מועד להבריח ללא תמורה את נכסי החברה הקורסת ו/או את מי מנכסיה ובכך לגרום לכך שהחברה הנושה נוקטת בפעולות אגרסיביות כנגד החייב, אשר לא אחת פעל בדרכי מרמה, מבעוד מועד, בכדי שלנושים לא יהיה ממה להיפרע.

 

משרדנו מורכב מעו"ד ורו"ח אשר בעברם ייצגו את חקירות מס הכנסה וגורמים נוספים - אנו יודעים לבצע ביקורת חקירתית, ללמוד את התמונה בשלמותה ולמצוא את "הבטן הרכה". אנו יודעים כיצד לנהוג ומה לעשות מול החייב, מול שותפיו ומול בני משפחתו על מנת להחזיר את הכסף במהירות וביעילות. אנו נדע לאתר את הבטן הרכה של הלקוח וללחוץ בדיוק במקום הנכון עד לקבלת תוצאות. היה ונדרש נדע גם לפנות לבית משפט ו/או למשטרת ישראל, הכל לטובת גיוס מלא של הכספים אותם חייב הלקוח. הנוכלים הם רבים, לפעמים הם מטעים, מחובתנו לטפל בהם ולדאוג לגבות מהם את המגיע לך, את שנשלל ממך. אלה שניצלו את תום לבך, את אמונתך בם, את נכונותך לתת להם סחורה, את נכונותך לקנות את סיפורם חייבים לשאת בתוצאות.

 
למשרדנו ניסיון באלפי תיקים שכאלה - אנו מייצגים הן עסקים פרטיים, הן בנקים והן גורמים אחרים, אנו נדע לנהל המשבר עבורך. בוא נקיים פגישה לא מחייבת ונחליט ביחד האם וכיצד לפעול. אל תרים ידיים, כנראה יש מה לעשות, התקשר אליי כעת ואנו ניכנס מיידי לפעולה למענך. התקשר עתה לעו"ד אלי דורון 054-4251054   

אנו עומדים לרשותך בכל שאלה: סניף מרכז 03-6109100, סניף חיפה 04-8147500, נייד: 054-4251054

לפגישה אישית
חייגו 03-6109100

או השלימו את הפרטים הבאים

הדפסת המאמר

דירוג המאמר

 

4.33 ע"י 3 גולשים

עשוי לעניין אתכם

פסק דין חשוב של ביהמ"ש העליון בתביעת רשלנות מקצועית של רואה חשבון

מאת: אלי דורון, עו"ד

לאחרונה ניתן בבית המשפט העליון פסק דין חשוב בנוגע לתביעת רשלנות מקצועית כנגד רואה חשבון, הקובע מהו סטנדרט התנהגות ראוי ומצופה מרואה חשבון ומתי התנהגות זו מהווה הפרה של חובות רואה החשבון כלפי לקוחו.

תביעה נגד מפעל הפיס - חוק ההתיישנות

מאת: אלי דורון, עו"ד

האם בקשה לסעד זמני המוגשת ללא תביעה עיקרית, עוצרת את מרוץ ההתיישנות? בית המשפט העליון קבע לאחרונה, כי בקשה לסעד זמני שהוגשה ללא תביעה עיקרית, ואף לא הוגשה תביעה תוך 7 ימים מיום הבקשה, אינה עוצרת את מרוץ ההתיישנות ואין לייחס לה משמעות כלשהי במישור זה.

מי רשאי לעסוק בגידול קנאביס מסחרי?

מאת: אלי דורון, עו"ד

הרפורמה בתחום הקנאביס הרפואי נכנסה לתוקף ב- 2019 וסללה את הדרך ליזמים, המעוניינים לגדל קנאביס בהיקף מסחרי, ברמה גבוהה ובכפוף לדרישות תקן מחמירות.

הוסף תגובה

זקוקים לעורך דין?

חייגו: 03-6109100 או השאירו פרטים
אני מאשר/ת בזאת לדורון, טיקוצקי, קנטור, גוטמן, נס, עמית גרוס ושות' לשלוח לי ניוזלטרים/דיוור של מאמרים, מידע, חידושים, עדכונים מקצועיים והודעות, במייל ו/או בהודעה לנייד. הרשמה לקבלת הדיוור כאמור תאפשר קבלת דיוור שבועי ללא תשלום. ניתן בכל עת לבטל את ההרשמה לקבלת הדיוור ע"י לחיצה על מקש "הסרה" בכל דיוור שיישלח.